Jídlo jako antidepresivum

Jídlo jako antidepresivum Jídlo jako antidepresivum

V životě nás potkají příjemné chvilky, ale ne vždy nás budou provázet po všech cestách, kterými budeme kráčet. Čas od času se setkáme i s trnitým a velmi bolestným úsekem. Každý se s ním vypořádá jinak. Někteří se pustí do boje a zdolají překážku bez újmy na zdraví, jiní se rozhodnou truchlit a utápět se v beznaději jak vlastně dál. Poté začnou konzumovat prakticky cokoliv, co jim přijde pod ruku. Mnohdy díky svému žalu ani nevnímají, co vlastně jedí. Problém se začne objevovat s přibývajícími kilogramy. Ten, kdo má sklony používat jídlo jako antidepresivum, by se měl mít hodně na pozoru.

bolest

Tohle potřebuje rozhodně pomoc

V podstatě je to jednoduché. Útěchu v problému nepřinese pohyb, ale jídlo. Když se takoví lidé najedí, tak dodají svému mozku potřebnou energii s různými chuťovými vjemy. Nejsou ovšem uspokojeni na dlouho a tak proces opakují, aniž by to ve skutečnosti potřebovali. V tomto případu je tu daleko horší problém, než si jen můžeme pomyslet. Není zde problém ohledně našeho metabolismu, ale bohužel psychiky. Tady je na místě vyhledat pomoc. V první řadě lze i vyzkoušet Adipex retard, který rozhodně není náhradou za plnohodnotné jídlo, ale dokáže zastavit chuť k jídlu a nabudit pocit toho, že tělo má již skutečně dost. Nebo se vydat ještě další cestou a to za odborníky přes výživu.

burger

Dostatek zeleniny a ovoce může také pomoci

Rozhodně skladba samotného jídelníčku může mnohé ovlivnit. Ačkoliv kdo má skutečně velkou tendenci směřovat k nadváze, tak by si měl dát pozor na ovoce, aby jeho konzumace nebyla příliš vysoká. Ideální jsou na jídelníček zařadit ořechy, ale i avokádo nebo například kysané zelí. Je to z důvodu toho, že obsahují skutečně vysoké procento vlákniny, kterou tělo potřebuje. Přirozeně to není jediné, co by se mělo objevit na zdravém jídelníčku. Také je dobré nepodceňovat pitný režim. Pravidelným přísunem tekutin, plnohodnotné stravy a i doplňky na hubnutí, nadváha či obezita nebudou mít šanci.